דף הבית » מרכז מידע » פעילות גופנית
נכנסים לכושר: אימון אישי או קבוצתי?
| |

קשה לכם להתמיד עם פעילות גופנית? אימונים אישיים עם מאמן כושר צמוד או קבוצתיים יחד עם מתאמנים נוספים ישמרו אתכם חזק בתלם וגם בכושר! בין אם הליכה, ריצה, TRX, משקולות … קרא עוד

ריצה כפעילות גופנית אירובית עיקרית 
| |

בשנים האחרונות, פופולריות הריצה עולה משמעותית – לבד או בקבוצה, כחלק ממרתונים חגיגיים או כפעילות ספורט במקום העבודה. בניגוד לענפי ספורט שונים שכרוכים בעלות, בין אם מנוי לחדר כושר או … קרא עוד

אין לי כוח!
| |

אין לי כוח! מאת: ניר פרימו הכתבה הבאה מיועדת למתאמנים, לאלו שעדיין לא מתאמנים, או שנמצאים בתקופת הפסקה (שהתחילה לפני חודש או יותר וסופה לא באופק). לאלו שלא מתאמנים, אחד התירוצים המובילים … קרא עוד

חסר לכם קצת ריגוש?
| |

חסר לכם קצת ריגוש? מאת: זיו טורי ההקדמה מטה מיועדת לאלו מכם שעדיין לא החלו להתאמן או שלקחו חל"ת (חופשה ללא תשלום) ממועדון הכושר שלהם לפני יותר מחודש והחזרה לא נראית … קרא עוד

איך בוחרים מאמן כושר אישי?
| |

איך בוחרים מאמן כושר אישי? מאת: ניר פרימו ענף חדרי הכושר בכלל ותחום האימונים האישיים בפרט, התפתח בצורה מטאורית בשנים האחרונות. כיום ניתן לראות יותר ויותר מתאמנים שבוחרים להתאמן עם … קרא עוד

?איך לבחור חדר כושר
| |

איך לבחור חדר כושר? מאת: זיו טורי בשנים האחרונות הולכת וגדלה המודעות לבריאות באופן כללי וליתרונות הפעילות גופנית במיוחד. בעשור הנוכחי גדל מספר המתאמנים המנויים במועדון כושר במאות אחוזים, כך … קרא עוד

10,000 צעדים ואתם בכושר
| |

10,000 צעדים ואתם בכושר מאת: ניר פרימו כולנו יודעים שאנחנו צריכים לבצע פעילות גופנית, שזה בריא ושיש לכך המון יתרונות. אבל החיים עמוסים, מאתגרים ודינמיים, ולעיתים למצוא זמן פנוי זה … קרא עוד

לרקוד בזמן העבודה ולמנוע כאבי גב
| |

לרקוד בזמן העבודה ולמנוע כאבי גב מאת: עופר קיס הראו לי אדם מערבי מתקדם שלא יושב שעות על הכסא, ואראה לכם אדם בריא בגופו ובנפשו. אך מה לעשות, חלק מהדרישות בימינו הן … קרא עוד

זה לא אני. זאת הגנטיקה
| |

זה לא אני. זאת הגנטיקה מאת: ניר פרימו לאורך השנים יצא לי להיתקל בלא מעט אנשים שאינם מרוצים מהעובדה שיש להם מעט משקל עודף. רובם ניסו בצורה כזו או אחרת … קרא עוד

איך מטפלים ב"רוצח השקט"
| |

איך מטפלים ב"רוצח השקט"? מאת: עופר קיס יתר לחץ דם הוא גורם סיכון עיקרי למחלות לב, כלי דם ושבץ מוחי. מצב של יתר לחץ דם מכונה גם "הרוצח השקט", מאחר … קרא עוד

איך להפוך לחיית אימונים
| |

איך להפוך לחיית אימונים מאת: רגב פאנן אם אתם אוהבים אימונים וחשוב לכם רק להשתפר ולהיות בריאים יותר, כדאי שתדעו שקיימים כלים פרקטיים שיאפשרו לכם למקסם תוצאות. במאמר זה אתווה את … קרא עוד

לרוץ או ללכת?
| |

לרוץ או ללכת? מאת: ניר פרימו רוצים להשיג מקסימום תוצאות מהאימון שלכם? במאמר שלפניכם, תקבלו ידע שיאפשר לכם להשיג תוצאות טובות יותר, בפרק הזמן שאתם מעוניינים להקדיש לפעילות האירובית (הרי … קרא עוד

אביזרים שעושים חשק לפעילות גופנית
| |

אביזרים שעושים חשק לפעילות גופנית ניר פרימו לכולנו יש ימים מעייפים יותר, בהם גם הספורטיביים שבינינו מעדיפים להימרח על הספה ולראות טלוויזיה, ולאלו מאיתנו שלא מתאמנים זהו עוד יום רגיל … קרא עוד

ספורט – לא רק לספורטאים
| |

ספורט – לא רק לספורטאים מאת: קרן צינמון אז איפה היינו? אה, נכון, ספורט! צריך לעשות את זה – זה חשוב, בריא, מחטב, עוזר לביטחון העצמי ועל הדרך שורפים כמה קלוריות … קרא עוד

Use it or Lose it
| |

Use it or Lose it מאת: ניר פרימו ועופר קיס כותרת כתבה זו היא אחד מחוקי האימון הבסיסיים משמעותה פשוטה: אם אנחנו לא מפעילים את הגוף, אנחנו "מאבדים" את התוצאות הגופניות שהשגנו, או … קרא עוד

ספינינג – סיפור אהבה
| |

ספינינג – סיפור אהבה מאת: ברק גרשון הקיץ כבר כאן, ואיתו הרצון להתחיל בפעילות גופנית שתאפשר לכם להכין את גופכם למצב שיאפשר הורדת חולצה בים (קשה באימונים, קל בים…). אבל … קרא עוד

גירוי-תגובה
| |

גירוי-תגובה מאת: מורן שגיב לא פעם, כאשר מלמדים על הגוף, מסבירים איך הוא לומד. לשם כך, נהוג להאניש את הגוף והאיברים ולהעניק לו תכונות אנושיות. למעשה, הגוף מסוגל ללמוד, להוציא ולהראות את … קרא עוד

למה כדאי לבצע פעילות גופנית?
| |

למה כדאי לבצע פעילות גופנית? מאת: ניר פרימו מדי שנה, אנו מוצפים בטיפים לחיים בריאים, וגם אנחנו ב- Bwell משתדלים להכניס לא מעט עצות מועילות שיסייעו לכם לחיות בריא, כמה שיותר בקלות. אין ספק … קרא עוד

אופניים – לא רק ביום כיפור
| |

אופניים – לא רק ביום כיפור מאת: ורד מוסנזון אחת הדרכים בה אנו מרגישים את החגים מתקרבים אלינו היא המראה של חנויות האופניים עמוסות בהורים וילדים רוכשים או מתקנים אופניים לקראת יום … קרא עוד

חשיבות הגמישות
| |

חשיבות הגמישות מאת: אדווה אופיר גמישות = טווח התנועה במפרק – כדי לשפר את הגמישות, יש להגיע לנקודת המתיחה המקסימלית, עקרון עומס יתר, נקודה בה ניתן להישאר מעבר לדקה, אך … קרא עוד

מדידת דופק באימון
| |

מדידת דופק באימון מאת: גלי לביאון איך מדידת דופק משפרת את האימון שלכם? בין אם מטרת האימון שלנו היא שרפת שומנים, הוצאה מוגברת של קלוריות, העלאת רמת האנרגיה הכללית או … קרא עוד

התמודדות עם אתגרים
| |

התמודדות עם אתגרים מאת: ניר פרימו כולנו ערים למתרחש בעולם ובהשלכות החלות עלינו. אין זה סוד שמדובר בתקופה מאוד מאתגרת בלשון המעטה. מאחר שהמצב נתון, עלינו ללמוד איך ניתן להתמודד … קרא עוד

איך מונעים כאבי גב?
| |

איך מונעים כאבי גב? נתחיל בשאלה המתבקשת – האם גם את/ה סובל/ת מכאבי גב? אם עניתם כן, אתם בחברה טובה: 71% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל סובלים מכאבי גב, שרירים ופרקים לפחות … קרא עוד

איזה אימון כושר הכי מתאים לך?
| |

איזה אימון כושר הכי מתאים לך? מאת: ניר פרימו אם החלטנו להתאמן, האם זה אומר שעלינו להתחיל לחפש חדר כושר? אולי החלוקה היא – חדר כושר לגברים ושיעורי סטודיו לנשים? … קרא עוד